بازیگران فیلم شهربانوبهرنگ علویبیوگرافی بازیگران شهربانوخلاصه داستان فیلم شهربانوزمان اکران فیلم شهربانوسامان صفاریفیلم شهربانوهنرمندان

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم شهربانو

[ad_1]

بازیگران فیلم شهربانو

بازیگران فیلم شهربانو

شهربانو مادر سه فرزند است که به جرم انتقال مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده است. او پس از یازده سال زندان، برای شرکت در عروسی پسرش برای چند روز از زندان آزاد می‌شود. با این حال، این آزادی موقت او را با جنبه دیگری از زندگی خود و خانواده‌اش قبل از بازگشت به زندان روبه‌رو می‌کند. این فیلم کار جدید مریم بحرالعلومی به نویسندگی
پژمان تیمورتاش و تهیه کنندگی پگاه احمدی می باشد که هم اکنون آماده ی اکران می باشد.

بازیگران مطرحی از جمله فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی زادگان، علی کیان ارثی، بهرنگ علوی، یوسف تیموری، مه لقا باقری، آزاده اسماعیل خانی، مهرداد صدیقیان، محمدرضا غفاری، ندا کوهی، یاسمن ترابی، محدثه محمدزاده، امید سعیدی، ترنم کاظمی، علی اردلان، احمدرضا معراجی، عرفان پورمحمدی این داستان را روایت می کنند.

بازیگران فیلم شهربانو

تصاویر مربوط به فیلم شهربانو می باشد که برای شما به نمایش گذاشته ایم. در این نوشته بیوگرافی بازیگران فیلم شهربانو را به صورت مختصر برای شما معرف خواهیم کرد.

بازیگران فیلم شهربانو

بازیگران فیلم شهربانو

بازیگران فیلم شهربانو

مه‌لقا باقری متولد ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران و بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران می باشد. وی همسر جواد عزتی است از هنرمندان محبوب ایرانی می باشد. مه لقا باقری از بازیگران جوانی می باشند که کارنامه ی درخشانی در حوزه ی هنر دارد. وی بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. مه لقا باقری از بازیگران فیلم شهربانو می باشد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

بازیگران فیلم شهربانو

یوسف تیموری واقف متولد ۶ دی ۱۳۵۸و بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. شروع فعالیت هنری یوسف تیموری از سال ۱۳۷۳ در ۱۵ سالگی شروع شد و دوره ساخت فیلم های انیمیشن را در شرکت کلک خیال گذراند.
وی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران از سال ۷۷ شروع شد تا اینکه سال ۱۳۸۰ با سریال زیر آسمان شهر مهران غفوریان به اوج محبوبیت رسید. بیشتر کارهای آقای تیموری طنز می باشد که تا کنون دیده اید ولی تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنواره جام جم شده‌است.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

بازیگران فیلم شهربانو

گلاره عباسی متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران می باشد و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فارغ التحصیل رشته‌ی تئاتر از دانشکده‌ی “هنر و معماری” اسـت. عباسی در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرده و علاقمند این هنر شده است. اولین حضور گلاره عباسی در قاب تلوزیون سال ۸۵ و بازی در سریال کتاب فروشی هدهد بوده است و بعد از آن با بازی در سریال های کیمیا و شهرزاد ۱ و فیلم نفس به شهرت زیادی رسیده است.

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

بازیگران فیلم شهربانو

بهرنگ علوی متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ در تهران می بلاشد . وی در خانواده ی سه نفره بزرگ شده و تک فرزند است. وی دارای مدرک فوق دیپلم نقشه‌کشی می‌باشد و همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی – هنری کارنامه می باشد. بهرنگ علوی علاوه بر بازیگری در عرصه ی عکاسی، نویسندگی و طراحی مد فعالیت می کند. وی همچنین سفیر حمایت از کودکان کار و زنان بدسرپرست و بی سرپرست می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………..

بازیگران فیلم شهربانو

سامان صفاری متولد ۶ شهریور ۱۳۶۶ در کرمان است . فارغ التحصیل لیسانس رشته جهانگردی می باشد، به صورت اتفاقی بازیگر شد و حالا در فکر درخشش هنری است می گوید دنبال شهرت و معروفیت نیست. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان صفاری در سریال دلدارگان به کارگردانی منوچهر هادی بیشتر از پیش دیده شد و بعد از آن کار های زیادی در بخش نمایش خانگی از ایشان دیده شده است. کار جدید وی هم فیلم شهربانو می باشد. سامان صفاری مجرد می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

بازیگران فیلم شهربانو

بهناز جعفری متولد در تهران و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشند. بهناز جعفری فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در نقش کوتاهی حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا، از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.  از کارهای تلوزیونی بهناز جعفری می توان به آب پریا / زیر پای مادر / همه چیز آنجاست و … اشاره کرد که کار درخشان زیادی در حرفه ی خود دارند. تا کنون خبری مبنی بر ازدواج ایشان در فضای مجازی منتشر نشده است.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

بازیگران فیلم شهربانو

فرشته صدرعرفایی متولد سال ۱۳۴۱ در تهران و بازیگر، گوینده و عروسک گردان می باشد. فرشته صدرعرفایی، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۲ با حضور در کلاس‌های تئاتر و عروسک گردانی کانون پرورش کودکان و نوجوانان شروع کرد. حضور وی در سینما از سال ۱۳۶۲ با بازی در نمایش تلویزیونی «ببری طوفان عظیم جنگل» شروع شد. وی بعد از آن در مجموعهٔ تلویزیونی و فیلم سینمایی به‌عنوان گوینده و عروسک‌گردان حضور پیدا کرد. . در عرصهٔ کارگردانی ۴ مجموعهٔ تلویزیونی به نام‌های «لی لی حوضک»، «گربه جله و آقاپسر»، «عید اومد بهار اومد» و «پلیس آسمانی» را ساخته‌است. از کار های سینمایی وی می توان به شبی که ماه کامل شد هم اشاره کرد و کار جدید وی فیلم شهربانو می باشد که خود ایفاگر این نقش است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا