2022اخبارسدانفولکس پاساتفولکس واگنفیس لیفت

پدیدار شدن فولکس‌واگن پاسات فیس‌لیفت 2022 در چین

[ad_1]

سدان های فولکس‌واگن در چین کاملاً گیج‌کننده هستند زیرا محصولات سه جعبه‌ای زیادی توسط جوینت ونچرهای محلی این شرکت با سایک و فاو در این کشور عرضه می‌شوند. چینی‌ها هنوز هم می‌توانند بورا، فیدئون و همچنین پاسات را انتخاب کنند.

جدیدترین نسخه پاسات بازار چین اواخر سال ۲۰۱۸ و با طراحی متفاوت نسبت به مدل اروپایی معرفی شده است. نسخه چینی این خودرو مشابه مدل آمریکای شمالی بوده هرچند این دو خودرو علیرغم ظاهر مشابه دارای زیرساختی کاملاً متفاوت هستند. دلیل این کار نیز استفاده از پلتفرم MQB توسط پاسات چینی است درحالی‌که نسخه آمریکایی این خودرو همچنان از پلتفرم قدیمی‌تر NMS استفاده می‌کند.

موضوع گیج‌کننده دیگر این است که مدل ماگوتان به عنوان نسخه‌ای طویل‌تر از پاسات اروپایی در دسترس خریداران است. این خودرو در جایگاهی بین پاسات بازار چین و فیدئون قرار گرفته است. به تمامی این موارد باید محصولات دیگری همچون لاویدا، لاماندو و CC (آرئئون بازارهای جهانی) را اضافه کرد.

اما فولکس‌واگن به تازگی پاسات مدل ۲۰۲۲ را معرفی کرده است. پاسات ۲۰۲۲ فیس لیفت اخیراً در وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور چین پدیدار شده است. این خودرو دارای جلوپنجره جدید با عناصر کرومی و چراغ‌های جلوی LED به‌روزتر به همراه طراحی ساده‌تر سپر جلو می‌باشد.

واضح‌ترین تغییر بخش عقب پاسات بازار چین نیز نوار نورانی است که در پهنای خودرو کشیده شده است. البته مطمئن نیستیم که این نوار واقعاً نورانی است یا تنها به عنوان قطعه‌ای تزئینی نصب شده است. متأسفانه خروجی‌های اگزوز غیرواقعی همچنان دیده می‌شوند و نشان ۲۸۰ TSI نصب شده روی بدنه نیز به معنی استفاده از پیشرانه پایه ۱.۴ لیتری است. این مدل به همراه نسخه‌های ۳۳۰ TSI و ۳۸۰ TSI مجهز به پیشرانه ۲ لیتری در دسترس خواهد بود. هر سه نسخه پاسات فقط با گیربکس دوکلاچه عرضه می‌شوند.

با توجه به تغییرات ظاهری پاسات ۲۰۲۲ در چین هنوز مشخص نیست که آیا مدل حاضر در بازار آمریکای شمالی نیز چنین تغییراتی را تجربه خواهد کرد یا خیر. حتی اگر چنین تغییراتی نیز رخ دهند هم پاسات عمر چندانی در آمریکا نخواهد داشت چراکه تولید این سدان میان سایز در کارخانه تنسی در سال ۲۰۲۳ خاتمه خواهد یافت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا