اخبارالکتریکیپیکاپ - وانتریویانسایر خودروهای آمریکایی

آغاز تحویل پیک آپ الکتریکی ریویان از تیرماه

[ad_1]

ریویان برای مدت کوتاهی تحویل پیکاپ تمام الکتریکی R1T را به تأخیر انداخت اما اکنون اعلام کرده که تا تیر ماه امسال، این خودرو به دست اولین خریداران آن خواهد رسید.

این شرکت ابتدا قصد داشت تا عرضه نسخه لانچ ادیشن این خودرو را از ماه ژوئن آغاز کند اما به دلیل تأخیر در حمل و نقل توسط کانتینرها و کمبود جهانی تراشه و اعمال تغییرات نهایی، تحویل آن تا ژوئیه به تأخیر افتاد. با این وجود هنوز این خودرو، اولین پیکاپ تمام الکتریکی تولید انبوه جهان است که وارد خیابان‌ها می‌شود.

ریویان انتظار دارد که تحویل تمام نسخه‌های Launch Edition تا بهار سال ۲۰۲۲ به پایان برسد. پس از آن این استارت آپ توجه خود را معطوف نسخه‌های دیگر خواهد کرد. قیمت نسخه لانچ، پیش از اعمال مشوق‌های مالیاتی ۷۵ هزار دلار است و البته شامل ۷۵۰۰ دلار تخفیف مالیاتی هم خواهد شد.

علاوه بر این، ریویان اعلام کرده که مشتریان می‌توانند از برنامه‌های رانندگی آزمایشی این مدل از مرداد ماه سود ببرند که ابتدا در شهرهایی چون سانفرانسیسکو، نیویورک، شیکاگو، دیترویت، سیاتل و لس‌آنجلس در دسترس خواهد بود.

ریویان R1T هشت سال یا ۲۸۰ هزار کیلومتر ضمانت اجزای داخلی و ۸ سال هم ضمانت باتری دارد. در طول این ۸ سال تضمین می‌شود که ظرفیت باتری‌ها از ۷۰ درصد کمتر نشود. بعلاوه بدنه هم در برابر خوردگی به‌طور نامحدود گارانتی می‌شود.

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا