Spider-Man No Way Homeاخبار کوتاهتریلرسینما و تلویزیونمارول

تریلر Spider-Man: No Way Home به بیرون درز کرد [+فیلم]

[ad_1]

تریلر Spider-Man: No Way Home به بیرون درز کرد. کمپانی مارول مدت‌ها بود که طرفداران خود را منتظر نخستین صحنه‌ها از این فیلم گذاشته بود و حالا تریلر جدید اسپایدرمن: راهی به خانه نیست به بیرون درز کرده است.

این خبر در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند بمب سر و صدا کرده است و کاربران بسیاری در مورد آن صحبت می‌کنند. گزارش‌ها نشان می‌دهد سونی به دنبال هویت افرادی است که این ویدیو را منتشر کرده اند. در توئیتر اکانتی که این تریلر را پخش کرده بود، اندکی بعد به دلیل نقض قوانین کپی رایت حذف شد. این فیلم 17 دسامبر سال جاری میلادی به روی پرده سینماها خواهد رفت.

تریلر Spider-Man: No Way Home به بیرون درز کرد

حضور دکتر استرنج و دکتر اختاپوس تایید می‌شود

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول آغاز شده و به نظر می‌رسد داستان همه فیلم و سریال های مارول به شدت به هم گره خورده است. در سریال وانداویژن دیدیم که واندا مکسیموف در حال خواندن کتاب The Dark World بود. الیزابت اولسن در مصاحبه‌ای حضورش در فیلم دکتر استرنج و چندجهانی دیوانگی را تایید کرده است. حالا با فاش شدن این تریلر Spider-Man: No Way Home حضور کارکتر محبوب با بازی بندیکت کامبربچ در فیلم سوم اسپایدرمن مسجل شده است.

در بخش انتهایی این ویدیو نیز حضور دکتر اختاپوس را شاهد هستیم. مدت‌ها بود که شایعه ارتباط میان فیلم جدید Spider-Man با فیلم‌های قبلی این کارکتر در میان طرفداران مارول وجود داشت. هنوز هم بسیاری مشتاقانه برای حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در فیلم جدید لجظه‌شماری می‌کنند. اتفاقی که با حضور دکتر استرنج، چیز عجیب و غریبی در فیلمنامه نخواهد بود. البته در سال 2018 شاهد چیزی فراتر از این اتفاق در فیلم Spiderman: Into The Spiderverse بوده‌ایم که هرچند به ک

در ادامه تریلر Spider-Man: No Way Home را که به بیرون درز کرده را تماشا کنید و بعد نظرات برخی کاربران در سوشال میدیا را بررسی خواهیم کرد:‌

یکی از کاربران به نام اسی در خصوص تریلر فاش شده اسپایدرمن No Way Home می‌نویسد: «خوب تریلر spiderman no way home لو رفت، به واسطه دکتر استرنج و مولتی ورس، گرین گابلین و اختاپوس از دنیای اسپایدرمن توبی مگوایر و الکترو از دنیای اسپایدرمن اندرو گارفیلد توش هستن، پس طبیعتا خود توبی مگوایر و اندرو گارفیلدم باید باشن چقدر خاطره زنده بشه وقتی توبی مگوایر بیاد.»

نسیم می‌نویسد: «حالا درسته چیز زیادی از تریلر لیک شده ی اسپایدرمن مشخص نیست ولی کسی که لیک کرده بره بترسه از کوین فایگی.»

یکی دیگر از یوزرها نوشته است: «اسپایدرمن مگوایر خیلی جدیتر از مال اندرو گارفیلد و تام هالند بود. نوشته بودم خدا کنه تو این فیلم جدید به مگوایر فقط یک اشاره کنن و بعدا در mcu یک فیلم مثل لوگان براش بسازن و توش مایلز مورالز رو معرفی کنن.»

بیشتر بخوانید:

.

منبع: hollywoodreporter

نظر شما در خصوص تریلر Spider-Man: No Way Home  و  تئوری‌های این فیلم چیست؟‌ در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا