دوره ایطالع بینیفالفال این ماهفال ماه بعدفال ماهانه

فال ماهانه – مرداد ۱۴۰۰

[ad_1]

فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ – این ماه برای شما چگونه خواهد بود؟

شما در این مطلب فال ماهانه متولدین ماه های زیر را می خوانید:

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

با کلیک بر روی هر یک از ماه های ذکر شده می توانید مستقیما به ماه مربوطه هدایت می شوید.

فال ماهانه

فال ماهانه

فال ماهانه متولدین فروردین

سختی ها در زندگی برای هر کسی پیش می آید. مهم آن است که این سختی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مدتی است در یک موقعیت بحرانی قرار دارید و این مسئله در شما اضطراب زیادی ایجاد کرده و شاید در چنین شرایطی تصمیم غیر عاقلانه ای بگیرید و کارها را از این که هست خراب تر کنید. قبل از هر چیز سعی کنید اضطراب خود را کاهش دهید و سپس به فکر حل و رفع بحران باشید. به جمعی دعوت می شوید که حضور شما پیامدهای مثبتی را برای خود شما و اطرافیانتان در پی خواهد داشت. حواستان به آینده کاری تان باشد که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

از دست یکی از دوستان صمیمی خود دلگیر هستید، ولی نگذارید که این دلگیری به کینه تبدیل شود. با او تماس بگیرید و دلخوری خود را به اطلاع او برسانید. به این طریق او از اشتباهی که کرده آگاه می شود. واقعیات زندگی را نادیده نگیرید. بعد از درگیری های گذشته، وقت آن رسیده که با واقع بینی گذشته ها را جبران بکنید. نگران روزهای بی عشق تان نباشید، به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که راه را برای او هموار سازید. خودتان را برای گفتن «بله» آماده کنید.

فال ماهانه متولدین خرداد

فریب ظاهر دیگران را نخورید. کسانی که پیشنهادهای کاری به شما داده اند قصد دارند شکست ها و عدم موفقیت های شما را ببینند پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید. به هر کسی اعتماد نکنید که عواقب خطیری برای شما به همراه خواهد داشت. کاری از شما خواسته شده و برای انجام آن وقت چندانی ندارید ولی با توجه به سرعت عمل فوق العاده ای که دارید میتوانید به راحتی آن را انجام دهید و از پس آن بربیایید. در مورد مسائل عاطفی هم وقت آن است کمی از زندگی عادی خود دور شوید و هیجان را تجربه کنید..

فال ماهانه متولدین تیر

شایعاتی به گوش شما رسیده که اسباب ناراحتی و عصبانیت شما را فراهم کرده ولی کاملا اطلاع دارید آنچه را که شنیده اید شایعه ای بیش نیست بنابراین هیچ لزومی ندارد که به آنها توجه کنید. در آن جمع صحبتهایی شده که برای شما حائز اهمیت است و زندگی اجتماعی و شغلی شما را تحت الشعاع قرار داده ولی در هر حال نتایج به نفع شما خواهد بود. عشق، راه را به شما نشان خواهد داد اگرچه شاید روند آن کند باشد اما در نهایت خبرهای خوبی می شنوید به ندای قلب تان گوش دهید.

فال ماهانه متولدین مرداد

مسئله ای مهم ذهن شما را مشغول کرده و شما سعی می کنید تا اهمیت این مسئله را به دیگران نیز بفهمانید اما باید بدانید که تفاوت های فردی بسیار است و مسئله ای که از نظر شما بسیار مهم است شاید در دید دیگران آن قدر مهم نباشد پس سعی کنید به تنهایی آن را حل کنید بعضی مواقع برای انجام کارها از دیگران کمک می گیرید اما ممکن است آنها نتوانند به شما کمک کنند، بنابراین نباید از دست آنها ناراحت شوید. شما از کمک کردن به دیگران لذت می برید پس این فرصت را از دست ندهید. عادت های قدیمی مانع رشد و پیشرفت شما می شوند، آنها را هر چه سریع تر کنار بگذارید.

فال ماهانه متولدین شهریور

عده ای قصد دارند زیان هایی را به شما وارد کنند ولی از آنها نهراسید و فقط کاری را که در آن قدم گذاشته اید به دقت انجام بدهید. در بین جمع دارای محبوبیت هستید، آن را حفظ کنید. به زودی کسی به شما مراجعه خواهد کرد و کمک می خواهد. کمک آنچنانی از دست شما ساخته نیست ولی سعی کنید با راهنمایی دقیق خود که همیشه زبانزد دیگران بوده به او کمک کنید فکری در ذهن دارید که حساسیت بیش از حد در شما ایجاد می کند. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که حساسیت شما بی مورد است و با تامل بیشتر می توانید از برخی مشکلات احتمالی که در ذهن دارید جلوگیری کنید.

فال ماهانه متولدین مهر

او می تواند برای حل مشکلات شما راه حل های تازه ای ارائه دهد، قصد کمک کردن به کسی را دارید ولی قبل از آن، همه جوانب را بسنجید تا دچار اشتباه نشوید. برای پیشبرد اهدافتان عجله نکنید که شب دراز است و قلندر بیدار. برای رسیدن به اهدافتان باید یک سری از کارها را کنار بگذارید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مقصد و مقصود نهایی به کار گیرید. همیشه خوب نیست که به مردم محبت کنید، چرا که ممکن است قدرنشناسی آنان دل تان را به درد آورد. برای دوستی و رابطه با دیگران وقت بگذارید.

فال ماهانه متولدین آبان

کسی با عمل خیری که انجام میدهد بسیار نظر شما را به خود جلب می کند. شاید این موضوع بتواند روابط عاطفی محکمی را بین شما ایجاد کند. سعی دارید مسائل شخصی خود را بهبود ببخشید و به طور منظم تر به آنها رسیدگی کنید. به دنبال عکس العمل هایی هستید تا اتفاقی را که برایتان افتاده و با آن درگیر هستید را از خود دور کنید ولی احساس می کنید که تلاش هایتان بی فایده است. با کمی صبر و دقت متوجه می شوید که در روند رخدادها تغییرات مثبتی حاصل شده است امروز روابط عاطفی شما رو به بهبود است

فال ماهانه متولدین آذر

هر کسی برای خود دارای خاطرات تلخ و شیرینی است. شما هم از این امر مستثنی نیستید. یکی از این خاطرات در ذهن شما بیشتر خودنمایی می کند که شاید ادامه تفکر در مورد آن برای شما مضر باشد پس سعی کنید به روزهای خوش زندگی فکر کنید و روزهای تلخ آن را به گذر زمان بسپارید. انجام بعضی از کارها انرژی شما را پایین آورده، کمی به استراحت و تفریح احتیاج دارید تا قوای از دست رفته جبران شود پس آنها را در برنامه زندگی خود قرار دهید محبت یادتان نرود و تا چند ماه معامله نکنید

فال ماهانه متولدین دی

مدتی است که وضعیت مالی شما کمی مخدوش شده ولی جای نگرانی نیست چون این وضعیت رو به بهبود است اما توجه داشته باشید که بار دیگر به این مشکلات برخورد نکنید از طرف عده ای به شما پیشنهاد یک سرمایه گذاری شغلی شده، دقت را فراموش نکنید و تمام جوانب امر را بسنجید. با کمی دقت و توجه به اطراف، رویاهایتان به حقیقت می پیوندد به شرط آن که انتخاب درستی داشته باشید. منتظر جوابی هستید که به زودی به شما داده خواهد شد و تمام نگرانی تان از بین خواهد رفت، منتظر باشید. اتفاق های خوبی در انتظار شما خواهد بود.

فال ماهانه متولدین بهمن

در زمینه شغلی احساس ناامنی می کنید و سعی در دور کردن این احساس دارید. به خدا توکل کنید که او حلال همه مشکلات است. غرور و تکبر را از خود دور کنید که باعث شکست های جبران ناپذیری خواهند شد. به زودی ملاقات هایی خواهید داشت که در یکی از این ملاقات ها روزنه امیدی برای مسائل کاری باز خواهد شد. به اطرافتان بیشتر نگاه می کنید. عده ای قصد بدگمان کردن شما نسبت به مسائل روزمره را دارند اما زیاد به گفته های آنها توجه نکنید شادی شما هر شخصی را جذب خواهد کرد.

فال ماهانه متولدین اسفند

نکات مثبتی در زندگی شما وجود دارد که تا به امروز کمتر به آن توجه داشته اید و یک برخورد کوچک باعث پی بردن به این نکات مثبت خواهد شد. از این موارد مثبت به بهترین شکل استفاده کنید. وقت آن است کاری را که در گذشته رها کرده بودید را دوباره آغاز کنید. برای تنفس هوای تازه به پیاده روی بروید و به احساستان، انرژی بدهید. به یاد داشته باشید که فرد عاشق ممکن است ناشنوا و نابینا باشد، این شما هستید که باید دقیق تر فکر و این تفکر را به خودتان تلقین کنید.

4
260
رای

مطلبو دوست داشتی؟

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کپی برداری ممنوع !

© تمامی مطالب سایت ثبت شده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تاروت رنگی به هر نحو غیر مجاز می باشد.

هر گونه کپی برداری از محتوای سایت تاروت رنگی پیگرد قانونی دارد.

استفاده از مطالب سایت تاروت رنگی در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا