دوره ایطالع بینی هفتگیفالفال این هفتهفال هفتگیفال هفته ایفال هفته ایندهفال هفته بعد

فال هفتگی – فال هفته

[ad_1]

فال هفتگی – از دوشنبه، ۱۸ مرداد تا یکشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

شما در این مطلب فال هفتگی متولدین ماه های زیر را می خوانید:

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

با کلیک بر روی هر یک از ماه های ذکر شده می توانید مستقیما به متولدین ماه مربوطه هدایت شده و فال این هفته خود را مطالعه نمایید.

فال هفتگی

فال هفتگی

فال هفتگی متولدین فروردین

یک کنجکاوی در نشانه شما وجود دارد زیرا که عقب نشینی عطارد در قسمت پنهانی نمودار شما وجود دارد. احتمالا این موضوع این هفته به شما کمک خواهد کرد. راه حل هایی را ممکن است برای مشکلات قدیمی خود پیدا کنید، همچنین اسراری از رویدادهای گذشته برای شما اشکار می شود. زمانی است که باید خودتان را بررسی کنید و با تحلیل های شخصیتان روان شناس خودتان باشید. زیرا در این مدت به آسانی می توانید عمیقا درک کنید. یک زمان بازنگری خودتان است به این معنی است که می توانید چیزهای زیادی را از خودتان یاد بگیرید. این موضوع به شما کمک شایانی می کند زیرا که تا ۱۸ ماه آینده در دوسال به درجات بالایی خواهید رسید. بیشتر درباره خود و توانمندی های خود بدانید.

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

در طول این هفته، شما با دوستان قدیمی خود رو به رو خواهید شد و افرادی را از طریق باشگاه ها و گروه ها ملاقات خواهید کرد. در واقع به شما می گوید که گذشته ای را با دیگران داشته اید که در این هفته از این تجربیات غنی خواهید شد. همچنین یک هفته خوب برای دوباره فکر کردن و بررسی کردن در ارتباط با اهداف خود می باشد. ممکن است بسیاری از شما عزیزان تایید کنید، که چرخشی و یا تغییراتی برای شما در حال رخ دادن است. ممکن است تصمیم بگیرید که هدف و راه خود را تغییر دهید. مریخ شش هفته در نشانه شما می ماند که این اتفاق هر دوسال یکبار رخ می دهد. این در حال حاضر رخ می دهد که به شما شور و هیجان زیاد و همچنین انرژی بالایی اهدا می کند، از این موهبتی که نصیب شما شده است استفاده کنید این یک هدیه برای شماست.

فال هفتگی متولدین خرداد

حتما، عطارد حاکم برشماست و هر زمان که عقب نشینی می کند (سه بار در یک سال) شما این را احساس خواهید کرد زیرا که در کارهای روزانه تان با مشکلات و تاخیراتی دچار می شوید. همه چیز از دست نخواهد رفت زیرا که عقب نشینی عطارد همچنین برای دیگران گذشته را به زندگی بر می گرداند، می تواند هم چیز خوبی باشد و هم بد – بستگی به شرایط و چگونگی روابط در گذشته دارد. این هفته، عقب نشینی عطارد باعث می شود که رئیس، والدین و افراد خاص طوری شما را تشویق کنند که تا بحال ندیده اید. به دیگران گوش خواهید داد و تاثیر بسزایی بر روی آن ها خواهید گذاشت- اما ممکن است نور دیگری را در شرایط دیگر ببینید. برای شما عالی است. این یک پاداش برای شماست.

فال هفتگی متولدین تیر

در بیشتر مواقع، عقب نشینی عطارد باعث ایجاد تاخیرات، سردرگمی در برقراری روابط و به طور کلی باعث ایجاد احساس نامیدی در زندگی می شود. (چه کسی واقعا می خواهد که در ترافیک گیر کند؟) به هر حال، این عقب نشینی خاص می تواند برای شما مفید باشد و به شما کمک کند که فیلم نامه، پایان نامه، مقاله و یا هر پروژه ای که در حال مطالعه می باشید را به اتمام برسانید. عقب نشینی عطارد به شما در انجام این موارد کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند که بخوانید در ارتباط با هر موضوعی که مربوط به گذشته و تاریخ است. صادقانه بگویم در ارتباط با سفرهای طولانی مدت نیز تاخیراتی به وجود می آید. بله خوب.

فال هفتگی متولدین مرداد

مانند تیر ماهی ها در بالای این متن، با توجه به برخی از عقب نشینی های عطارد در این هفته به شما کمک خواهد کرد. زیرا که برای شما کارهای مالیات، بیمه، ارث و میراث برای شما آسان خواهد شد. به راحتی می توانید با این مسائل روبه رو شوید! ممکن است حتی سوپرایز شوید که چگونه توانستید با موفقیت با این مسائل برخورد کنید و حل کنید. روابط با دوستان نزدیک و همکاران تان خوب است به دلیل اینکه ونوس در خلاف نشانه شما قرار دارد. با این حال، مریخ در بالای نمودار شماست که جاه طلبی شما را افزایش می دهد. این یک زمان برنده برای شماست.

فال هفتگی متولدین شهریور

سالهاست که عقب نشینی عطارد در خلاف نشانه شما رخ می دهد و این ماه نیز این اتفاق می افتد. در واقع در این مدت شما با شرکا و دوستان قدیمی خود برخورد می کنید. حتی ممکن است با شریک عاطفی سابق خود برخورد کنید. این وضعیت ممکن است شما را کمی سست و ناراحت کند. از سمت دیگر، ممکن است برای شما مفید باشد. به عنوان مثال، فرصتی خواهید داشت که توسط درک متقابل به یکدیگر نزدیک تر شوید. این عقب نشینی عطارد به شما کمک می کند که در روابط کاری و عشقی بهتر درک کنید و درک شوید. و همینطور فرصتی برای ماجراجویی، رسانه، پزشکی و قانون خواهید داشت.

فال هفتگی متولدین مهر

گاهی اوقات عقب نشینی عطارد به ما کمک می کند، اما در کل، مانع کارهایی که می خواهیم انجام دهیم می شود. در نشانه شما، عقب نشینی عطارد باعث ایجاد مشکلاتی از جمله احساس نامیدی شکست در کسب و کارتان و همینطور اشتباهاتی در برقراری ارتباط تان خواهد شد. خوشبختانه، این تاخیرات و اشتباهات جزئی هستند و نیاز به صبر شما دارد در غیر این صورت می تواند دیوانه کننده باشد. بهترین راه کار این است که زمانی را به کارهایی تان اختصاص دهید تا اگر اشتباهی صورت گرفت بتوانید آن را جبران کنید و یا اصلاح کنید. قرار ملاقات ها و ادرس ها را دوباره چک کنید. خوشبختانه، هفته عالی برای لذت بردن از داستان های عاشقانه است.

فال هفتگی متولدین آبان

یک هفته سرگرم کننده برای شماست! با این حال که عقب نشینی عطارد گذشته شما را مجددا یادآوری می کند. شما اغلب عادت دارید که دیگران را از زندگی خود پاک کنید. بنابراین در این هفته فرصتی دارید که بیشتر در باره خودتان و گزینه های عاشقانه تان بیاموزید. همینطور والدین فرصتی دارند که رفتار و اخلاق خود را نسبت به فرزندان خود بشناسند و بازنگری کنند. خوشبختانه، ونوس بحث های خانوادگی را برای شما داغ می کند و زمان سرگرم کننده زیادی را در خانه خواهید داشت. این یک پاداش است.

فال هفتگی متولدین آذر

این هفته، عقب نشین عطارد باعث جذب اعضای خانواده به زندگی شما می شود، مخصوصا افرادی که مدت هاست آن ها را ندیده اید. ممکن است به عنوان مهمان به خانه تان بیایند. زمان خوبی برای برخورد با مشکلات خانوادگی قدیمی است. و همه مشکلات یکبار برای همیشه حل خواهد شد. همچنین هفته عالی برای انجام تعمیرات خانگی است که مدت ها پیش قصد انجام آن را داشتید. همه تعمیرات به خوبی پیش خواهند رفت. زیرا که ونوس کلام شما را شیرین می کند، همینطور هفته عالی برای بحث های مهم با والدین و یا شخصیت های برجسته است.

فال هفتگی متولدین دی

هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید قند را بشویید. این عقب نشینی عطارد در طول این هفته یک معضل برای شما محسوب می شود زیرا که در دنیای حمل و نقل با تاخیراتی مواجه می شوید. مشکلات خودرو از جمله لاستیک، جا نداشتن در اتوبوس، تغییر در برنامه ها و … برای شما تاخیراتی را ایجاد می کند. همچنین در این هفته از یکسری سوتفاهم ها و ارتباطات رنج می برید. در ارتباط با قرار ملاقات ها ممکن است کمی سردرگم شوید. با این حال، دیگران از گذشته جذب شما می شوند که هم میتواند بد باشد و هم خوب. فقط شاد باشید و تحمل کنید زیرا که انتخاب دیگری ندارید. خوشبختانه هفته خوبی برای کسب درآمد و خرید چیزهای زیباست.

فال هفتگی متولدین بهمن

همه چیز در رابطه با درآمد، جریان نقدینگی و وضعیت مالی تان دچار سوتفاهم خواهد شد و تاخیراتی ممکن است به وجود بیاید زیرا این هفته عقب نشینی عطارد صورت می گیرد. می توانید مذاکرات مالی اخیر را پایان دهید. این موضوع به عنوان صعودی برای شما محسوب می شود اما نزولی که در پیش دارید این است که شرایط مالی تان کمکی سردرگم می تواند باشد و یا دچار اشتباهاتی شوید. مطمئن شوید که تمام توافقنامه ها و قراردادها را چندین بار بررسی کرده باشید. رسیدهای خود را نگه دارید. خرید اتومبیل، دوچرخه، تلفن همراه و.. را به زمان دیگری موکول کنید. این هفته زمان عالی برای خرید لباس برای خودتان است.

فال هفتگی متولدین اسفند

در حال حاضر در دوره عجیب غریب عقب نشینی عطارد هستیم. همسر سابق و دوستان قدیمی به زندگی شما بازخواهند گشت. ( مطمئن شوید که وقتی به بیرون می روید همه چیز را نگاه می کنید زیرا که بعدا خوشحال خواهید شد.) این نفوذی که در نشانه شماست باعث ایجاد تاخیرات نامید کننده ای در کلیدها، کتاب ها و چیزهای دیگر می شود. ممکن است احساس کنید که حافظه خود را از دست داده اید اما شما نیستید! کارایی روزانه تان به دلیل این تاخیراتی که به وجود امده کم می شود اما موقتی است! تا چند هفته آینده از بین خواهد رفت. چیزهای خوبی برای شما به ارمغان می آید بنابراین تعادل خوبی برای شما وجود دارد. در ارتباط با دیگران بسیار قوی و رک هستید.

4.1
392
رای

مطلبو دوست داشتی؟

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کپی برداری ممنوع !

© تمامی مطالب سایت ثبت شده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تاروت رنگی به هر نحو غیر مجاز می باشد.

هر گونه کپی برداری از محتوای سایت تاروت رنگی پیگرد قانونی دارد.

استفاده از مطالب سایت تاروت رنگی در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا