بازیگران ایرانی مرداد ماهیبازیگران زن مرداد ماهیبازیگران مرد مرداد ماهیبازیگران مرداد ماهیبیوگرافی بازیگران مرداد ماهیپروفایل مرداد ماهی هاخصوصیات متولدین مرداد ماههنرمندانهنرمندان متولد مرداد

معرفی بازیگران مرداد ماهی / خصوصیات متولدین مرداد ماه

[ad_1]

عکس پروفایل مرداد ماهی

دومین ماه فصل تابستان مرداد نام دارد. متولدین این ماه دارای خصوصیات اخلاقی خاصی می باشند که در ادامه برای شما به نمایش گذاشته ایم. بازیگران و  هنرمندانی که در این ماه به دنیا آمده اند را در این نوشته برای شما معرفی خواهی کرد.

خصوصیات مرداد ماهی

متولدین مرداد ماهی افرادی با اراده هستند و اکثرا در کارهایی که شروع می کنند موفق می شوند. مرداد ماهی ها افرادی صادق و درستکار هستند و از دروغگویی بیزار هستند. افرادی، شاد، سرزنده و پرانرژی هستند. مردادی ها می توانند با توجه به توانایی هایشان رهبری گروه را برعهده بگیرند. متولدین این ماه با ظاهری آراسته و مرتب در بیرون از خانه ظاهر میشوند البته در منزل هم مرتب هستند ولی نه به اندازه ی بیرون ، متولدین پنجمین ماه از سال دارای روحیات مذهبی هستند. مردادی ها صبور و پر تحمل هستند اما ممکن است به ناگاه عصبانی شوند.

سیاره ی تاثیر گذار  ” خورشید”

عنصر  “آتش”

فلز  ” طلا”

سنگ ” یاقوت زرد”

روز شانس ” یکشنبه”

رنگ شانس ” زرد پر رنگ . طلایی”

بارزترین خصوصیات ” سخاوتمند”

بزرگترین آرزو ” مالکیت”

………………………………………………….. بازیگران مرداد ماهی ……………………………………………….

بازیگران مرداد ماهی

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)

داریوش فرضیایی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران و مجری و برنامه‌ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود.

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

بازیگران مرداد ماهی

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران و بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون مییباشد. وی از همان کودکی در حرفه ی بازیگری فعالیت می کرد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………  بازیگران مرداد ماهی

داریوش ارجمند

داریوش ارجمند متولد ۵ مرداد سال ۱۳۲۳ در شهر مشهد است. او بازیگر سینما و تئاتر است. پدرش تیمساز ارجمند بود، او سه برادر و دو خواهر دارد و خودش فرزند دوم خانواده است، برادر کوچک او انوشیروان ارجمند بازیگر، برادرزاده اش برزو ارجمند و بهار ارجمند است و پسرش هم امیریل ارجمند بازیگر است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه‌شناسی سپری کرد. وی مدتی را برای ادامه تحصیل به پاریس رفت و مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. آقای ارجمند در تمامی سریال هایی که بازی می کنند یک ابهت و جذبهی خاصی دارند که بیننده را مهو خود می کنند.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

بازیگران مرداد ماهی

جواد رضویان

سید جواد رضویان ۶ مرداد ۱۳۵۳ در قم متولد شده است و بازیگر، خواننده، مجری ایرانی، تهیه‌کننده و کارگردان و کمدین ایرانی است. تا کنون تصاویر به یادمانی زیادی در ذهن مخاطبان خود به یادگار گذاشته است که وی را شخصی دوست داشتنی و محبوب در میان مردم کرده است. وی در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بود و به کمک آنها وارد این رشته شده است. جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. در مجموعه های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد. وی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد.

…………………………………………………………… بازیگران مرداد ماهی …………………………………………………………..

بازیگران مرداد ماهی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

بازیگران مرداد ماهی

الهه حصاری
وی متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق دیپلم تربیت بدنی است، دوخواهر دارد، از ورزشکاران حرفه ای هوازی بوده، از بازیگران جوانی آینده داری است که با سن کم تدریس یوگا نیز می کند. الهه حصاری در فیلم های متعددی بازی کرده است که می توان به هشت و نیم دقیقه اشاره کرد که هم بازی بهرنگ علوی و شبنم قلی خانی و سام درخشانی بودند.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

بازیگران مرداد ماهی

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون است .وی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین و کارگردانی است. خانم حبیبی در خانواده ی پر جمعیتی بزرگ شده است و پنج خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و فرزند کوچک خانواده است. تمام اعضای خانواده ی وی مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند. الناز حبیبی به دلیل علاقه اش به بازیگری در ایران زندگی می کند و برای دیدن خانواده به سوئد می رود.

……………………………………………………………. پروفایل مرداد ماهی …………………………………………………………..

بازیگران مرداد ماهی

نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی بازیگر و کارگردان ایرانی در ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران متولد شده است. تحصیلات وی رشته مهندسی عمران می باشد. نیما شاهرخ شاهی بازیگری در سینما را در سال ۸۲ و با بازی در فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در نقش امیر علی به ایفای نقش پرداخت و بازیگری در تلویزیون را در سال ۸۸ و با بازی در سریال شمس العماره آغاز نمود. او شروع به بازیگری را با شرکت و تست در کلاس های بازیگری آغاز نمود. نیما شاهرخ شاهی دوست صمیمی ارسلان قاسمی می باشد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

بازیگران مرداد ماهی

پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد، بازی را از جلوی دوربین شروع کرد و حالا در کنار حضور در سینما، در تلویزیون نیز اجرا می کند. یک برادر بزرگتر از خود بنام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیل کرده دانشگاه امیرکبیر هستند. آقای بازغی بازیگر و مجری توانمندی هستند.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

بازیگران مرداد ماهی

امین تارخ

امین تارخ متولد ۲۰ مرداد سال ۱۳۳۲ در کازرون است او هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون است و آموزگار بازیگری است و کلاس های بازیگری دارد. او اصلاتا کازرونی است ولی در شیراز زندگی میکند. امین تارخ یکی از معروف ترین بازیگران ایرانی است و صاحب سبک است. او در سریال ۱۳۵۶ از دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و تحصیلات تکمیلی اش را در سال ۱۳۶۳ با کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی به پایان رساند.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

بازیگران مرداد ماهی

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان به دنیا آمده است. وی بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی می‌باشد.وی ستاره دهه ۶۰ سینمای ایران بوده است و این روز ها خیلی کم در مورد این ستارهی صحبت و کار دیده می شود.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

عکس پروفایل مرداد ماهی

پروفایل شهریور ماهی

پروفایل مهر ماهی

عکس پروفایل تولد

ایده برای تم تولد جذاب

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا