اخبار ورزشی - خوزستاناستان هااستانی-ورزشیباشگاه صنعت نفت آبادانخوزستان

طلسم نفت آبادان پس از ۱۳ هفته نبردن می‌شکند؟

[ad_1]

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه پذیرای سایپا است.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر از امروز (جمعه) آغاز می شود که نفت آبادان در خانه از تیم سایپا پذیرایی می کند.

نفتی ها که روزهای سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند، امیدوارند با وقفه ای که در لیگ برتر ایجاد شد و اردویی که در تهران برپا کردند، با شرایط متفاوتی دیدارهای باقی مانده از لیگ بیستم را پشت سر بگذارند.

نفت لیگ بیستم را خیلی خوب شروع کرد اما رفته رفته با غلبه مشکلات مالی و کمبود بازیکن بر تیم، از روزهای خوب خود فاصله گرفتند و در حالی که می توانستند جزو مدعیان بمانند و اکنون برای کسب سهمیه آسیایی بجنگند، با حضور در در رده دوازدهم جدول برای فرار از منطقه خطر تلاش می کنند.

شاگردان پورموسوی امروز در یک بازی حساس باید به مصاف سایپا بروند. دیداری که نفت باید با امتیاز از آن خارج شود تا بتواند در ادامه کار نیز به فاصله گرفتن از رده های پایینی جدول امیدوار باشد. هر لغزش می تواند نفتی ها را به قعر جدول نزدیک تر و وضعیت آن را سخت تر کند.

البته سایپا هم که با یک امتیاز کمتر در رده سیزدهم جدول است، همچون نفت شرایط خوبی ندارد و به دنبال برد و صعود در جدول است تا به وضعیت خود سر و سامان بدهد. نفت نیز با پیروزی در این بازی می تواند در صورت لغزش سایر رقبا، جهش خوبی در جدول داشته باشد و به رده هشتم صعود کند. نفتی ها که آخرین بردشان به هفته یازدهم مقابل نساجی بر می گردد، امیدوارند پس از ۱۳ هفته بالاخره طعم برد را بچشند.

تقابل سایپا و نفت که از جهت اهمیت آن، دیداری شش امتیازی محسوب می شود، از این نظر که کمالوند سرمربی سابق نفت آبادان نیز اکنون هدایت سایپایی ها را بر عهده دارد، می تواند بر اهمیت آن بیافزاید.

صنعت نفت از ساعت ۲۰:۵۰ امروز در آبادان پذیرای تیم سایپا است.

همچنین دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان به ترتیب مقابل سپاهان و پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ششم تیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا